KOMPLEXITETEN HOS DINA OPERATIVA SYSTEM OCH STÖDSYSTEM – FÖRVALTAT!

Att hantera teknik handlar om att göra det möjligt för våra kunder att arbeta mer effektivt. I komplexa miljöer som är teknikberoende, är den viktigaste framgångsfaktorn att effektivt lösa tekniska frågor, frustrationer och utmaningar som ert företag står inför.

Vårt fokus är att hålla affärsprocesser hos våra partners och kunder säkrade och skyddade, genom att tillhandahålla tillförlitliga och kostnadseffektiva teknikstödstjänster. Vi har kompetens att förenkla komplexiteten hos dina drift- och supportsystem. Från resursstöd och rådgivning, genom applikationsförvaltning och hosting och administration, upp till back-end, strävar vi efter att tillfredsställa kundernas behov av tillförlitliga och professionella tjänster för sina back-end system och tjänster.

Vi är här för att stödja din tillväxt med:

  • Order till kontanttransaktioner
  • Fakturering-, rapportering- och orderhanteringens drift och support
  • Service Management & Operations, och Application Lifecycle Management (*)
  • Garanterad Service Level Uptime (*)
  • korrigerande underhåll, anpassande underhåll, optimering och förbättring

Vi har kompetens att erbjuda en blandning av företagsrådgivning, applikationsförvaltning och teknik konsulttjänster för alla affärsstödssystemsområden, med fokus på att hjälpa dig övervinna alla utmaningar, lyckas på den dynamiska marknaden och inrätta en solid bas för företagets tillväxt.

Och viktigast av allt, vi förstår ditt företag! Kontakta oss och lär dig hur du kan säkra din framtida tillväxt.