VI FÖRSTÅR STÖDET FÖR AFFÄRSTILLVÄXT. VI BRUKADE BEHÖVA DET OCKSÅ.

I affärer är fyra ting nödvändiga: kunskap, lugn, tid och stöd.

Vi är här för att lugna ditt företag genom att ge dig en pålitlig stödfunktion för din affärsverksamhet.

Seavus tekniska supportavdelning strävar efter att erbjuda högsta kvalitet, med exakta och pålitliga tjänster till varje klients slutkunder. Vi har som övergripande mål att göra kundernas erfarenheter av de supportade lösningarna och supportteamet, så trevliga, professionella och effektiva som möjligt.

Teamet är alltid tillgängligt för att stödja dina system och din verksamhet via e-post, telefon och fjärrassistans. Flexibiliteten vi har låter oss vara öppna även för andra lösningar.

Seavus tekniska support är bemannad av skickliga och kunniga servicerepresentanter, utbildade för att identifiera och lösa komplexa problem på kortast möjliga tid. De backas upp av starka tekniska team, en omfattande kunskapsdatabas och on-line tracking system – allt designat för att säkerställa att våra klienter får ett enastående stöd när det behövs.

Våra standardtider för support är Mån-Fre 08:00 – 24:00 CET, men alternativ finns även för 24/7 och på helger. Tveka inte att kontakta oss när som helst för att få allt stöd du behöver.